PAINTER

Když mi byly čtyři roky, kreslila jsem hlavonožce, psala jsem slova bez smhlsek [samohlásek], učila se jezdit na kole a taky plavat, ochutnala svou první žížalu a ve školce dostala svou první pusu. Ale v New Yorské galerii jsem nevystavovala, to teda ne! Tílko, které mám na sobě, je inspirováno malou Aelitou. A říkejte si co chcete, ona je ta nejrozkošnější malá umělkyně, co znám...
When I was four, I drew a weird people without neck, I wrote the words without vwls [vowels], learned to ride a bike and swim, tasted my first earthworm and got my first kiss. But I didn't have my own exhibition in New York Gallery. My new self-made top is inspired by little Aelita. And say anything you want, she is the most delightful little artist I know...

TÍLKO / TOP (UDĚLEJ SI SÁM / DIY- INSPIRED BY AELITA ANDRE OR JACKSON POLLOCK IF YOU WANT)
MAKE-UP (HELLO KITTY)

(source: google)